vrijdag 12 november 2010

Even een berichtje

Ik heb al een lange tijd niks van mij laten horen. Het onderzoek heeft niet stil gelegen, ik heb nog veel gelezen, presentatie op mijn stageschool gehouden wat ik van plan ben en de leerkrachten een enquete uitgedeeld, waar ik volgende week meer over weet.

In die enquete heb ik vragen gesteld over wat de leerkrachten graag zouden willen of ze al gebruik maken van media in de klas, of ze gemotiveerd zijn en of ze nog ideeen of wensen hebben.

Met de uitslag van de enquete kan ik de gewenste situatie vaststellen voor de school. Wanneer ik dat heb, dan kan ik een lessenkist gaan ontwikkelen.

De volgende stappen die ik ga ondernemen:
  1. enquete resultaten uitwerken
  2. gewenste situatie van de leerkrachten vaststellen
  3. welke stappen moet ik zetten om de gewenste situatie te bereiken
  4. leerlijn voor de school bepalen
  5. lessen bedenken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten